![]()
Afgelopen vrijdag speelde Theatergroep 'sTOF, voortgekomen uit ons Jongerenpastoraat, een ontroerende voorstelling over de moeilijke kant van de puberteit, waarin tegenslag soms te veel kan worden.
De hoofdpersoon Meike laat zien hoe ze worstelt met verwachtingen, afwijzingen en grenzen bij haar werk, haar vriend en vriendengroep en en hoe ze in een depressie raakt.
Want wat te doen, en hoe grenzen aan te geven en wat als die niet worden gerespecteerd en er overheen gegaan wordt?
De donkere kant en een depressie is een actueel thema bij jongeren. Theatergroep 'sTOF laat overtuigend zien dat het allemaal niet zo gemakkelijk is, maar ook dat er uitzicht is wanneer er oprechte aandacht is voor het probleem.
Een ontroerende voorstelling met liedjes die je raken!
Heeft u de voorstelling gemist, dan is er nog een kans: woensdag 1 juli om 19.45 uur in het Raadhuis in Losser treden ze nog een keer op in het kader van de Week van Alle Kunst. Komt dat zien!



